Balcó Daltmar Fondo de la Vall Viladellops Canyelles

Sortida de la Rambla de Vva en direcció Nord

A la Ronda Ibèrica carril bici en direcció Cubelles fins la Sínia Artigues on s’agafa el Camí de la Masia d’en Xicarro per, la primera a l’esquerra agafar el Camí dels Escalons fins la Masia de la Figuera.

Continuar Nord pel Camí del Mas Torrat passant per sota  de l’autopista i Torrent de Sant Joan amunt  pel Camí de Mas Baró que s’abandona per agafar el Camí de la Serra del Gat en direcció a les Mesquites: Mesquites, Barraca d’en Bruno, Balcó, Pla de les Palmeres i Camí de Cal Cassanyes fins al Pla de la Casa Alta.

Direcció al Turó de les Tres Partions i Pic de l’Àliga fins al Marge Alt i allà esquerra ii baixar en direcció a Daltmar .

Entre la deixalleria d’Olèrdola i la primera casa de Daltmar esquerra, pel corriol que va pel bosc hi ha a l’Oest de Daltmar. Fondo de Sant Andreu avall fins la carretera. Uns metres en direcció Nord i dreta: Corriol que porta al Fondo de la Vall.

Recorre el Fondo de  la Vall en direcció a Est fins al seu final en la C-15

Passar el pont de la C-15 i pujada a Viladellops (Torre de Viladellops i l’Ermita de Sant Joan). A l’entrada del poble, venint de la rotonda de la C-15  pista en direcció a Can Trabal i primera a dreta: Bosc de la Pedreta, Cal Jaume, Font de Sant Joan, la Fonteta, les Granges de la Plana, la pirotècnia Igual i baixada a Canyelles per la Carretera de les Granges de la Plana.

Passar la rotonda sobre la C-15, i direcció a Canyelles, primera a dreta cap  el Pinar i primera a esquerra per entrar al poble pel Cementiri Continuar Sud i després de passar el Torrent del Pla del Bosc, primera a dreta per fer el Collet i arribar a la Ginesta per Mas Rossell

En la Ginesta corriol de pujada que esdevé pista quan gira a esquerra 90º cap a Can Vidal. Creuar en perpendicular el Camí de les Alzines i baixada a Cal Simó. Per la Barraca de les Palmeres s’arriba a la urbanització de Les Palmeres.

Travessar la urbanització pujant per l’Av. Canyelles fins la Masia Corral Nou i en la rotonda, direcció a l’Av. d’Andalusia (pel C. Lanjarón i la plaça de braus)  per on se surt de la urbanització per entrar al Parc de nou, Torrent de la Pastera avall pel Camí de Canyelles al Mas de l’Artís: Mas de la Fam, Fondo de Canyelles i Mas de l’Artís.

Continuar Torrent de la Pastera avall pel Camí del Mas de l’Artís (GR-92): Passar per sota de l’autopista C-32, Mas Tapet, Mas d’en Puig, Masia d’en Xicarró, passar per sota de la carretera C-31 i arribar, per Torre d’en Garrell a la Torre de la Immortalitat en la Ronda Ibèrica.

Arribada a la Rambla de Vilanova per l’hospital i la Plaça de les Neus.

Esta entrada fue publicada en 20-40 km, Foix, Moderada, Repositori. Guarda el enlace permanente.