Torrelletes Castellet Riu Foix Clariana Fondo del Blai Cubelles

00capturaSortida de la Rambla de Vilanova en direcció Nord.

Agafar el Torrent de la Pastera a l’alçada de l’hospital i remuntar-ho fins al Mas de l’Artis.

Del Mas de l’Artis, pel Camí de les Mesquites primer i després pel camí de la Serra del Gat, passant per la Barraca d’en Bruno, pujada al Balcó de Vilanova.

Direcció Nord, baixada al Pla de les Palmeres i Camí de Cal Cassanyes per arribar al Pla de la Casa Alta.

Direcció Est (Camí vell de Canyelles) i immediatament després de deixar el pla de la Casa Alta desviació esquerra per anar a buscar el Fons de la Bovera. Arribada a Torrelletes on hi ha un a font.

De Torrelletes al Riu Foix pel Fondo de Montoliu, La Resclosa i Can Raventós. Es passa el Riu i s’arriba al Pont Romà i a l’església de Sant Esteve de les Masuques.

Direcció Castellet per Cal Xeixa. Despres de passar el mas per qualsevol de les dos alternatives que hi ha: pel costat del Riu Foix (que es travessa en diferents ocasions) o per la Marsera per arribar a Castellet per l’Hort del Rector i el Molí Vell. Pujada al Castell de Castellet.

Sortida de Castellet per Hort del Rector i Riera de Marmellar en direcció Nord fins la Font de Beu-i-tapa. Per La Plana en direcció a l’Arboç per girar en direcció Sud per iniciar la pujada a Clariana -molt a prop de l’Arboç- pel corriol de bosc del Pi de Sant Humbert primer i la fàbrica de cal després. Arribada a Clariana on hi ha una altra font.

Direcció a Castellet prendre la desviació (dreta) cap a la Creu i abans d’arribar-hi (també a dreta) la del Fons del Blai que porta fins l’urbanització els Rosers.

Direcció Sud, cap a Cunit. En passar per sota de l’autopista, continuar direcció Est, cap a Cubelles i travessar el primer pont sobre l’autopista que es troba per anar primer a l’estació transformadora de la tèrmica i després, pel Riu Foix ,a Cubelles.

De Cubelles a Vilanova, pel Camí Vell. Arribada a Vilanova per la Ronda Ibèrica.

Km: aprox 42
desnivell: aprox +800m acum
temps: aprox 4h més parades
tipus de terreny: majoritariament pista, 4 passos agua(Riu Foix)
dificultat: moderada
track:  https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/viabtt-203-vilanova-torrelletes-foix-castellet-clariana-cubelles-16019527https://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?Zd=16013430

Esta entrada fue publicada en 40-50 km, Foix, Moderada. Guarda el enlace permanente.