Torrelletes Sant Esteve Santa Maria de Muntanyans Giralda Clariana Cubelles

viabtt-torrelletes-st-esteve-st-maria-muntanyans-giralda-clariana-cubelles-0

Sortida de la Rambla de Vilanova en direcció Nord.

Torrent de la Pastera a l’alçada de l’hospital i remuntar-ho fins al Mas de l’Artis pel camí del Mas de l’Artis. Recular fins el Camí de les Mesquites primer i després pel camí de la Serra del Gat, passant per la Barraca d’en Bruno, pujada al Balcó de Vilanova.

Direcció La Casa Alta (Nord) baixada al Pla de les Palmeres i Camí de Cal Cassanyes per arribar al Pla de la Casa Alta. Dreta (Est) Camí vell de Canyelles i primera a l’esquerra (Nord): Fons de la Bovera i arribada a Torrelletes on hi ha un a font.

De Torrelletes al Riu Foix pel Fondo de Montoliu, La Resclosa i Can Raventós. Passar el Riu i Pont Romà i Sant Esteve de les Masuques.

Recular fins al Pont Romà i dreta (Nord) per remuntar la Riera d’Estalella: Les Casetes de Llopard. Mas Calent, pas sota la n-340 i vies del tren. Dreta per la carretera asfaltada en direcció a Muntanyans i pujar el Coster de Muntanyans per arribar a l’Ermita de Santa Maria de Muntanyans.

Desfer camí fins el el pas sota la via i llavors continuar paral·lelament a la mateixa fins a Cal Gallard. Dreta (Nord) fins la Casa Vermella. Passada aquesta, esquerra i pels camps de Cal Gallard cap a la Masieta. Travessar la Riera de Marmellar per arribar al Papiol.

Camí de l’Arboç al Papiol en direcció a l’Arboç. Es passa per sobre les vies del tren tot just abans d’arribar a l’estació de l’Arboç i pel mateix camí s’arriba a la Giralda de l’Arboç

Carrer Major fins la Rambla i Rambla a vall i Carrer de la Roca que porta a l’inici del Camí de Clariana.: Can Pinyol, Cal Teclo i Camí de Moliner en direcció a La Plana. Gir a dreta al Camí de la Costeta per pujar a Clariana pel corriol del Pi de Sant Humbert i la Fàbrica de cal. Arribada a Clariana on hi ha una altra font.

Carretera direcció Castellet prendre la desviació (dreta) cap a la Creu i abans d’arribar-hi (també a dreta) la del Fons del Blai que porta fins l’urbanització els Rosers.

Direcció Sud, cap a Cunit. En passar per sota de l’autopista, continuar direcció Est, cap a Cubelles i travessar el primer pont sobre l’autopista que es troba per anar, primer a l’estació transformadora de la tèrmica i després, pel Riu Foix ,a Cubelles.

De Cubelles a Vilanova, pel Camí Vell. Arribada a Vilanova per la Ronda Ibèrica.

Km: aprox 43, 5 desnivell: aprox +800m acum
temps: aprox 4h:30min més parades
tipus de terreny: majoritariament pista
dificultat: moderada
track:https://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=16234194
Punts d’aigua públics: Torrelletes i Clariana

viabtt-torrelletes-st-esteve-st-maria-muntanyans-giralda-clariana-cubelles-2 viabtt-torrelletes-st-esteve-st-maria-muntanyans-giralda-clariana-cubelles-3 viabtt-torrelletes-st-esteve-st-maria-muntanyans-giralda-clariana-cubelles-1

Esta entrada fue publicada en 40-50 km, Alt Penedes, Moderada, Repositori. Guarda el enlace permanente.